برنامه ها و جزوات درسی و تمرینات مورد نیاز دانشجویان و همکاران
برنامه ها و جزوات درسی و تمرینات مورد نیاز دانشجویان و همکاران

برنامه ها و جزوات درسی و تمرینات مورد نیاز دانشجویان و همکاران

مخزن فایلها و برنامه های جدید

ورژن جدید 3/9 سیستم درجه بندی نمایندگان حقیقی و حقوقی

(برای  اجرا در مراکز استانها و شعب تابعه جهت تجمیع اطلاعات کمی گزارش 23-22-3 در مرکز استان )

با توجه به اینکه در شعب تابعه استانها همکاران مالی  (به خاطر نداشتن دسترسی) نمی توانند فایلهای گزارشی 23 و 22و 3 را از سرور یونیکس به ویندوز منتقل کنند . رؤسای محترم انفورماتیک مراکز استانها جهت اضافه کردن فایلهای مورد نظر مطابق راهنمای برنامه از طریق این ورژن اقدام نمایند.


لینک دانلود نسخه نهائی برنامه درجه بندی 3/9



لینک زیر جهت شعبی که نسخه 3/8 را یکبار نصب کردند و مشخصات بعضی از نمایندگان را ثبت کردند

لینک دانلود برنامه درجه بندی 3/9  برای بروز رسانی ورژن 3/8

لینک دانلود برنامه convert.exe

لینک دانلود فونتهای فارسی


برنامه در شعب تابعه استان جهت ثبت مشخصات کامل نماینده و ثبت اطلاعات کیفی شامل ( تاریخ شروع به کار نمایندگی و مدرک تحصیلی و دوره های آموزشی مدیر عامل و وضعیت ظاهری دفتر کار و اخلاق حرفه ایی اجرای دستورالعمل ها و بخشنامه ها ) می باشد . پس از  ثبت و تائید اطلاعات در سیستم از طریق منوی( انتقال اطلاعات به مرکز) اقدام به ذخیره سازی در مسیر مورد نظر و ارسال فایلهای vbn.dbf -vro.dbf -vbe.dbf - vte.dbf -vbn.txt-vro.txt-vbe.txt-vte.txt  را از طریق اتوماسیون اداری به مرکز استان نمایند.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

سطوح مختلف کاربری برنامه درجه بندی

1- کاربر دسترسی به تنظیمات و ثبت بخشنامه درجه بندی ( برنامه نویس با هماهنگی مدیریت )

2- کاربر ثبت اطلاعات کیفی و انتقال اطلاعات کمی ( مسئولین محترم رایانه و امور نمایندگان در شعبه )     

3- کاربر مسئول مشخص کردن وضعیت بدهکاران قراردادهای خاص ( کارشناس مالی )

4- کاربر ارشد جهت تعیین درجه و چاپ کارنامه پس از تائید اطلاعات ارسال شده به مرکز ( مدیریت امور شعب و معاونت امور نمایندگان )

5- کاربر مهمان جهت اطلاع

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

بهترین الگوریتم اجرای برنامه در استانهایی که شعب تابعه زیر مجموعه خود دارند

1- برنامه در کلیه شعب استان نصب گردد.

2-مسئول محترم رایانه گزارش های 23 و 22 را مطابق راهنمای داخل برنامه از حسابداری یونیکس شعبه مرکزی و شعب تابعه برای سالهای 91-92-93 در بازه 12 ماهه به تفکیک شعبه و سال مالی  تهیه و به سیستم درجه بندی اضافه نمایندعدم  دقت درهنگام  تهیه فایلها گزارشی در مورد کد شعبه ها و بازه زمانی و انتخاب سالهای مالی و نامگذاری فایلهای متنی باعث می شود که اطلاعات نمایندگان درست وارد سیستم نگردد و اختلال ایجاد شده باعث عدم صدور کارنامه درجه بندی صحیح برای نماینده می شود.

3-مسئولین محترم رایانه گزارش بدهکاران گزارش 3 حسابداری را در سال مالی 93 مطابق راهنما یا مشورت با کارشناسان مالی برای هر شعبه یک فایل تهیه و به سیستم اضافه نمائید.(فقط در سال مالی 93 )

4-شعب تابعه  و مرکز استان پس از نصب برنامه مشخصات کلیه نمایندگان  رادر شعبه وارد سیستم و کنترل و تائید نمایند ( مشخصات کیفی )

5-پس از ثبت کامل اطلاعات و مشخصات  نمایندگان در شعب تابعه مسئولین شعبه از گزینه (ارسال اطلاعات به مرکز) در صفحه اصلی برنامه اقدام به استخراج 8 فایل ذکر شده در مسیر دلخواه و ارسال آن از طریق اتوماسیون اداری به مرکز استان جهت تجمیع اطلاعات نمایند.

6-در مرکز استان فایلهای ارسال شده از شعب تابعه از طریق اتوماسیون دریافت و هر گروه از فایلها در پوشه ایی با نام کد شعبه ذخیره گردد و از طریق منوی (دریافت و کنترل اطلاعات) اقدام به اضافه کردن اطلاعات ارسالی از شعبه به سیستم درجه بندی نصب شده در مرکز استان نمائید و پس از آن اقدام به کنترل منطقی داده ها با کمک امکانات چاپی و نمایشی در برنامه نمائید.

7- پس از اضافه کردن اطلاعات کمی و کیفی کل شعب استان و کنترل آن توسط مسئولین مربوطه در استان از طریق (انتقال اطلاعات به مرکز) اقدام به ارسال کل اطلاعات نمایندگان  استان از طریق اتوماسیون به امور نمایندگان نمائید .

8-در مورد تعیین وضعیت بدهکاران خاص برای کلیه نمایندگان در مرکز استان توسط مسئولین مربوطه انجام گردد.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

جهت تهیه گزارش بدهکاران  نمایندگان هر شعبه در سال مال 93 از طریق الگوی تصویرزیر یا با کمک و مشورت با کارشناسان مالی اقدام نمائید 


جهت راهنمائی و اطلاع از آخرین تغییرات برنامه به کانال تلگرام راهنمای نرم افزار زیر بپیوندید (با تشکر و سپاس فراوان حبیبی

https://telegram.me/softhelp